سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اغلب فوت‏‌های مربوط به موج ششم در استان قم، مربوط به کسانی بوده که یا واکسن نزده‌اند یا واکسیناسیون آن‌ها کامل نبوده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - مهدی مصری در جلسه کمیته راهبردی مقابله با کرونا، گفت: گروه سنی بالای ۷۰ سال به دلیل ابتلاء به بیماری‌های پیش زمینه‌ای، از گروه‌های پرخطر هستند باید در کنار تزریق واکسن کامل، نسبت به رعایت نکات بهداشتی در مواجهه با این گروه سنی دقت نظر بیشتری داشت.

او گفت: تعداد قابل توجهی از درگذشتگان، دیر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که کار را برای کادر درمانی بسیار سخت می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی دیگر از گروه‌های پرخطر که حفظ سلامتی آنان بسیار حساس است مربوط به مادران باردار هستند که متأسفانه دریافت واکسن کرونای این قشر از میانگین واکسیناسیون استان پایین‌تر بوده و باید نسبت به واکسیناسیون این گروه اهتمام بیشتری وجود داشته باشد.

قم از هشتم بهمن‌ماه جاری در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبر‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار