فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری تجن کلای چالوس به مناسبت دهه مبارک فجر،به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری تجن کلای چالوس به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور شکوه فر معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

فاز نخست ورزشگاه تجن کلاس چالوس که از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با هزینه بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان و با ارزش اقتصادی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان احداث شد.


بنیامین شکوه فر معاون محترم وزیر ورزش و جوانان در آیین گشایش این پروژه گفت: افتخار دارم در خدمت مردم ولایتمدار و در استانی که مهد شیعه محسوب می‌شود حضور دارم.

بهره برداری از این پروژه نتیجه پیگیری‌های مسئولان منطقه است و در دولت سیزدهم مهمترین موضوع عدالت است.

به گفته شکوه فر مقام معظم رهبری دستور فرمودند دولت برای هر برنامه باید پیوست عدالت اجتماعی داشته باشد و با دستورات اکید مقام عالی وزارت نیز این مهم در دستور کار است.

امروزه در دور افتاده‌ترین مناطق و نقاط محروم کشور هم پروژه‌هایی که متوقف بود به بهره برداری می‌رسد و تمام دولت دست به دست هم داده تا کل کشور به کارگاهی بزرگ تبدیل شود.

به گفته شکوه فر برنامه ریزی دقیق برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های ورزشی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وجود دارد و با پیگیری رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای گشایش فاز‌های بعدی برنامه ریزی خواهد شد.

 

بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه تجن کلای چالوس

بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه تجن کلای چالوس

بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه تجن کلای چالوس

بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه تجن کلای چالوس


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.