سردار سلیمانی خبر داد؛

اجرای طرح محرومیت زدایی در هزار و ۱۰۰ روستا

رئیس بسیج مستضعفین گفت: در ۶ ماه آینده طرح‌های محرومیت زدایی هزار و ۱۰۰ روستا به سرانجام می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - سردار سلیمانی بااشاره به اینکه در آستانه عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب هستیم، گفت: هرکدام از این چشم‌انداز‌ها را که بنگریم، می‌بینیم که نظام سلطه درست در نقطه مقابل این چشم‌انداز‌ها قرار گرفته است.

اوبا بیان اینکه تلاش نظام سلطه بر این است که بشریت را از اخلاق و معنویت  دور کند، گفت: نظام سلطه در تلاش است که نگذارد ملت‌های آزاده و به‌خصوص مسلمانان به قله‌های علم و دانش، دست پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ۳ سال از زمان صدور بیانیه گام دوم انقلاب می‌گذرد، گفت: مقدماتی لازم بود که این بیانیه در مسیر عملیاتی شدن قرار گیرد که این مقدمات در حال حاضر مسیر خود را طی  می کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اکنون در مرحله حساسی از تاریخ ملت ایران قرار داریم که ملت ایران با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته بر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان پیروز شود، گفت: امروزه ملت ایران بر دشمنانش پیروز شده و دشمنان هم به شکست‌هایی که از سوی ملت ایران متحمل شده‌اند، اقرار کرده اند.

او می گوید: مسئولین  در قوای سه‌گانه آماده اند تا  مرحله جدیدی از تاریخ پرافتخار ملت ایران  را در ذیل نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم‌سالاری اسلامی رقم بزنند و اگر ملتی مثل ملت ایران به پا خاست و کمر همت بست که قله‌های دانش را فتح کند؛ دشمنان با هر ترفند و حیله‌ای و به زعم باطل خود تلاش می‌کنند که جلوی پیشرفت آن ها را بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام سلطه تلاش می‌کند تا ظرفیت‌های کشور‌ها را برای کارترها، تراست‌ها و اقتصاد لیبرالیستی تلقی کنند و جزء قطعه‌ای از قطعات اقتصاد کاپیتالیستی ترسیم شود، گفت: وضع دنیا در ابعاد استقلال و آزادی معلوم است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ۷ چشم‌انداز و قله مرتفع  را برای ما ترسیم کرده اند، گفت: استفاده از تشکیلات مردم پایه بسیج در عرصه خدمت و تحقق اهداف پروژه‌های محرومیت‌زدایی مثمر ثمر خواهد بود.

او می گوید: این چشم‌انداز‌ها شامل اخلاق و معنویت، علم و دانش، عدالت، اقتصاد، استقلال و آزادی، مرزبندی با دشمنان و سبک زندگی ایرانی – اسلامی است.

رئیس بسیج مستضعفین  با بیان اینکه طرح‌های محرومیت زدایی هزار و ۱۰۰ روستا در کمتر از ۶ ماه به سرانجام خواهد رسید و کاری جهادی است که با همکاری بین‌بخشی مردم از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد، گفت: این عرصه فرصتی مناسب برای افرادی است که قصد خدمت دارند و دانش‌آموزان و دانشجویان به گروه‌های جهادی بپیوندند و ایفای نقش کنند؛چراکه پروژه‌ها آماده برای ورود  جوانان با دانش و ظرفیت فنی است.


 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.