مبارزه با قاچاق کالا مبارزه همه جانبه می‌طلبد

کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی بر مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صبح امروز به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری برگزار و بر روش‌های مؤثر ایجابی و سلبی از مبادی ورودی تا عرضه کالا در بازار تاکید شد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری در این جلسه گفت: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز که اقتصاد کشور را فلج کارگاه‌ها را تعطیل و جوانان را بیکار می‌کند عزم و اراده جدی و مبارزه همه جانبه می‌خواهد.

بهنام نظری مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی و دیبر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی هم در این نشست ضمن وضعیت استان مرکزی را به لحاظ ورود کالا‌های قاچاق به خصوص لوازم خاگی و پوشاک و دخانیات تشریح کرد و مطالبی به شرح زیر عنوان کرد.

این جلسه برای هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها انجام شده و می‌طلبد که همه دستگاه ههای فرهنگی نظارتی بر این مقوله و معضل اقتصادی ورود کرده و نقش خود را ایفا کنند.

اگر چه در مرز‌های ما حتی الامکان از ورود کالا‌های قاچاق جلوگیری و حتی مبارزه می‌شود، اما در مقوله عرضه کالا‌های قاچاق در بازار هم باید بیشتر و دقیقتر ورود کنیم.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی از مردم هم خواست با نخریدن کالای قاچاق به اقتصاد کشور و پایداری بازار و ایجاد شغل برای جوانان کمک کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.