رئیس سازمان صمت جنوب کرمان از تعیین تکلیف ۱۲۲ فقره زمین شهرک‌های صنعتی و رفع مشکل ۳ واحد صنعتی در جنوب استان کرمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  مسلم مروجی فرد گفت: ۱۲۲ فقره از اراضی واگذار شده در شهرک‌های صنعتی در سنوات گذشته طی جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان  تعیین تکلیف شدند.

او می‌گوید: این اراضی در سال‌های گذشته و از طریق صدور مجوز از سازمان‌های مختلف از جمله سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی واگذار شده بودند که به علت انجام نشدن اقدامات قابل قبول در حوزه مجوز صادر شده، در این جلسه مطرح و تعیین تکلیف شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: پس از طرح و بررسی موضوع این زمین ها، مقرر شد ۵۰ فقره از زمین‌هایی که اقدامی انجام نداده اند، برای واگذاری به طرح‌های جدید، خلع ید و به بقیه زمین‌ها که دارای پیشرفت‌های متناسب با زمان واگذاری زمین هستند، برای تکمیل پروژه‌ها مهلت داده شود.

به گفته او در ادامه جلسه نیز مشکلات ۳ طرح صنعتی در زمینه بدهی معوق بانکی و  مشکل مالیاتی و رهن بانکی زمین یک واحد صنعتی مطرح و برای حل آن‌ها مصوباتی تایید شد.

مروجی فرد می گوید: سرمایه گذاران جنوب کرمانی که اقدام به سرمایه گذاری کرده و با مشکل مواجه شده اند، برای بررسی و ارائه مشکلات سرمایه گذاری خود به دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید در سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند.

هجدهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور مهرابی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نویدی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و همچنین تعدادی از مسئولان و سرمایه گذاران در محل استانداری کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار