رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش اصفهان گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» زمینه‌ساز آشنایی با فرهنگ‌های مختلف بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - مرتضی شکری گفت: چهلمین دوره این جشنواره درحال برگزاری است. این جشنواره از ابتدای آبان شروع شده و تا آخر بهمن فرصت ارسال آثار است.

او گفت: این جشنواره در ۸۰ رشته برگزار می‌شود که در چهار سطح ناحیه، منطقه، استان و کشور دانش‌آموزان باهم رقابت می‌کنند. پنج رشته اصلی این مسابقه رسانه و فضای مجازی، هنر‌های نمایشی، هنر‌های آوایی، هنر‌های دستی و هنر‌های تجسمی و رشته‌های ادبی است.

رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش اصفهان می‌گوید: در دوره ابتدایی مسابقه تا قسمت منطقه ادامه دارد که دانش‌آموزان می‌توانند در رشته‌های کتابخوانی و سرود و نقاشی همگانی کسب رتبه کنند. در متوسطه اول شاهد اضافه شدن هنر گبه‌دوزی و در متوسطه دوم دو رشته تئاتر خیابانی و ایده و کسب‌و‌کار مجازی بودیم.

شکری گفت: اهداف این مسابقه رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان، افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان، زمینه‌ساز شادی و حس رقابت و دوستی بین دانش‌آموزان، آشنایی با هنر‌های قدیمی و ایرانی بوده است.

او در پایان گفت: نسبت به سال‌های گذشته استقبال دانش‌آموزان زیاد شده و این ریشه در فرهنگ خانواده‌ها دارد.

انتهای‌پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار