فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به حمدالله اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - امیر دریادار شهرام ایرانی در آیین استقبال از "ناوشکن جمهوری اسلامی ایران بایَندُر" در اسکله ایران‌بندر کُنارک افزود: اینکه همرزمان‌مان توانستند پیام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پیروزی نیرو‌های مسلح که انتزاعی‌ترین مقابله با هرگونه تهدید است را به دشمن ابلاغ کنند، به خودمان می‌بالیم.

امیر دریادار شهرام ایرانی در ادامه گفت: افزایش توان راهبردی نیروی دریایی جمهوری اسلامی در راستای تحقق صلح جهانی و تامین امنیت شاهراه اقتصادی دنیا است.

او گفت: حضور با صلابت در عمق راهبردی دریاها، به دشمن این هشدار را داده است که باید بیشتر حواسشان را جمع کنند و مراقب باشند.

وی افزود: همه این دستاورد‌ها مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی همرزمان ما در ناوگروه‌های متعدد نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وقتی که رزمایشی برگزار می‌شود در حقیقت آن را همچون یک جنگ تمام عیار انجام می‌دهیم.

امیر ایرانی گفت: یک پیام وجود دارد؛ اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح اقتدار، همدلی و وحدت با تمامی توانش همیشگی است، استفاده از این توان هم چیزی جز تحقق صلح جهانی نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار