سوار شدن موش ها و قورباغه ها روی مار برای زنده ماندن در سیل! + فیلم

در اتفاقی جالب موش ها، قورباغه ها و سوسک ها با سوارشدن روی یک مار از سیل شدید در استرالیا جان سالم به در بردند.

وقوع سیل شدید در ایالت کوئینزلند استرالیا باعث شد تا این جانوران برای زنده ماندن به  مار که شکارچی طبیعی آن‌هاست اعتماد کرده و پشت مار سوار شوند. بنا به گزارش ۹News مجموعه تصاویری که ظاهرا از یک مخزن آب باران در غرب کوئینزلند تهیه شده، موش ها، قورباغه‌ها و سوسک‌هایی را که از این مار قهوه‌ای بالا رفته و روی پشت آن سوار شده اند را نشان می‌دهد.

عبارت «فقط در استرالیا» شرح یکی از ویدئو‌هایی بود که از این صحنه نادر در فضای مجازی آپلود شده و این ویدئو تاکنون بیش از ۲.۶ میلیون بیننده داشته است. نجات دهندگان حیوانات با استفاده از ابزارهای بلند فلزی تلاش کردند تا به سایر قورباغه‌ها که در لبه مخزن گرفتار شده بودند کمک کنند. بنا به گفته فردی که این ویدئو را تهیه کرد، همه حیوانات زنده و سالم از داخل مخزن بیرون آورده شدند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ وقوع سیل اخیر در این منطقه تاکنون جان ۸ نفر را گرفته است. بر اساس گزارش دیگری از ۹News یک مرد ۵۰ ساله و سگش پس از غوطه ور شدن خودرویش در سیلاب جان خود را از دست داده و تعداد تلفات ناشی از سیل به ۸ نفر رسید.

«آناستازیا پالاسزوک»، فرماندار این ایالت گفت که به دلیل افزایش سیلاب تاکنون در مجموع ۱۵۴۴ نفر به مراکز تخلیه در سراسر جنوب شرقی کوئینزلند منتقل شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.