نماینده مردم خاش، تفتان میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت آباد در بازدید از وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان گفت: جاده‌های دوطرفه استان درحال حاضر توان و ظرفیت حجم زیر بار و ترافیک کنونی را ندارند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -اسماعیل حسین زهی گفت: برای کاهش تصادفات و هزینه‌های غیرقابل جبران جانی و مالی هموطنان، نیاز مبرم است تا دولت نگاه ویژه‌ای به محور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان داشته باشد.

نماینده خاش گفت: در حوزه بزرگراه استان در رتبه آخر کشوری قرار دارد و درگذشته کمترین نگاه به این نقطه از کشور در ایجاد بزرگراه بوده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در طی ماه‌های گذشته با تلاشی مستمر که انجام شد، احداث بزرگراه زاهدان خاش شتاب مضاعفی به خود گرفت که در سال گذشته ۱۲کیلومتر ازاین بزرگراه به بهره برداری رسید و تا پایان امسال هم چند کیلومتر دیگر زیر بار خواهد رفت.

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: باتوجه به حجم ترافیک ورودی شهر خاش و مطالبات مردمی با پیگیری‌های که انجام شد، در سال گذشته ۴۱کیلومتر باند دوم این پروژه از سمت خاش به زاهدان زیر پیمان رفت، درحال حاضر ۱۰ کیلومتر ابتدایی در دست احداث است و طبق برنامه زمانبندی تا پایان سال ۳کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار