پدر شهید سردار سرلشکر هاشم اعتمادی درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حاج علی اکبر اعتمادی فرهنگی، شاعر و پدر سردار سرلشکر شهید هاشم اعتمادی فرمانده پیروز تیپ ۳۵ مستقل امام حسن (ع) در دوران دفاع مقدس به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این پدر شهید صبح فردا در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام تشییع و سپس در درالرحمه شیراز در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

استاندار فارس در پیام تسلیتی نوشت: درگذشت پدر سردار رشید اسلام شهید هاشم اعتمادی موجب تأثر اینجانب شد و این مصیبت را به خانواده بزرگوار اعتمادی تسلیت می‌گویم.

محمد هادی ایمانیه در این پیام گفت:‌ شهید هاشم اعتمادی در دوران دفاع مقدس در کنار سایر همرزمان شهیدش همواره اثرگذار و کلیدی بود.

او افزوده است: چنین پدران و مادرانی با تربیت فرزندان برومند همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و با تربیت حسینی چنین سرداران برومندی نقشی اساسی در دوران دفاع مقدس و حمایت از ولی فقیه داشته اند.

او گفت: این انسان خدوم که فرزند گرامی اش سردار رشید اسلام شهید هاشم اعتمادی از نام آوران و ستارگان درخشان دفاع مقدس است با صبر و ایمان انقلابی یادهای گرانقدری از خود به جای گذاشته است.رضوان خدا بر او باد.

سردار سرلشکر شهید هاشم اعتمادی فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) سرانجام در ۲۵ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج، هنگام پاکسازی مناطق منتهی به اروندرود، با اصابت تیر تیربار دشمن به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار