یکی از بانوان شهر اراک در پرداخت بخشی از بدهی محکومین جرائم غیر عمد مشارکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - یکی از بانوان شهر اراک با حضور در نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی با اهدای مبلغ یکصد میلیون ریال در پرداخت بخشی از بدهی یکی از محکومین جرائم غیر عمد مشارکت کرد و شرایط آزادی این خانم زندانی را فراهم نمود.

یازدهم دیماه امسال هم به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسمی ۱۵ نفر از محکومین مالی جرایم غیرعمد استان مرکزی با کمک خیرین، بسیج، سپاه روح الله و همکاری ستاد دیه استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مبلغ کل بدهی این زندانیان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن از طریق مراجع قضایی (اعصار) خود زندانیان پذیرفته شده و تقریبا ۶۰ میلیون تومان آن گذشت شاکیان و مابقی این بدهی از طریق خیرین و ستاد دیه استان مرکزی پرداخت شد.

به گفته حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی از ابتدای امسال ۲۳۰ محکوم مالی جرایم غیرعمد استان با مبلغ بدهی ۴۸ میلیارد تومان با مشارکت خیرین و ستاد دیه و مجموعه محاکم دادگستری استان از زندان آزاد شدند.

او از مردم خیراندیش و نیکوکار استان خواست در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کنند تا هیچ زندانی به خاطر بدهی مالی پشت میله‌های زندان نباشد وروزی برسد که زندان خالی از محکومین مالی باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار