رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مرحله پایانی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم، ۳۰ بهمن‌ در اصفهان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حمید بخشی گفت: مرحله مصاحبه و پایانی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از ۳۰ بهمن‌ تا پنجم اسفندماه در بخش‌های تجوید، صحت حفظ، صوت، وقف و ابتدا و لحن از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

 در مراحل و آزمون‌های قبلی این دوره، ۲۲ نفر حائز رتبه شده و به مرحله پایانی راه یافته‌اند که از این تعداد، ۱۳ نفر خانم و ۹ نفر آقا هستند. همچنین، شش نفر از این داوران اهل کاشان و آران و بیدگل هستند که با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا و رنگ‌بندی استان و با مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه، مصاحبه این افراد در سالن اجتماعات اداره اوقاف کاشان انجام می‌شود.

در روز شنبه، ۳۰ بهمن‌ماه، داوران بخش تجوید؛ دوشنبه، دوم اسفندماه، داوران بخش صحت حفظ؛ سه‌شنبه، سوم اسفندماه، داوران بخش وقف و ابتدا؛ چهارشنبه، چهارم اسفندماه، داوران بخش لحن و پنجشنبه، پنجم اسفندماه، داوران بخش صوت مصاحبه خود را در سالن کنفرانس اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان انجام می‌دهند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.