مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از برگزاری راهیان‌نور مجازی دانش آموزی، از دوم تا چهارم اسفندماه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر با بیان اینکه امسال، راهیان‌نور دانش آموزی به صورت مجازی در سه روز متوالی از دوم تا چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد، گفت: این اردو در بستر کانال شاد به آدرس https://shad.ir/qazvinbasij منتشر می‌شود.

 به دانش‌آموزانی که درس آمادگی دفاعی دارند در صورت حضور در اردوی مجازی ۴ نمره اختصاص داده می‌شود.

برای بهره مندی سایر شهروندان از این برنامه‌های یادمان‌های راهیان نور از طریق شبکه استانی قزوین بازپخش خواهد شد.

تلاش شده تا برای تهیه محتوا‌های مربوطه از حضور راویان دفاع مقدس که هم نفس با شهدا در جبهه نبرد حضور داشتند استفاده شود، همچنین تولیدات و آثار دانش‌آموزان در خصوص دفاع مقدس که برای دبیران ارسال شده نیز در این ایام در کانال سازمان بسیج دانش‌آموزی منتشر می‌شود.

 روز دوشنبه هفته آینده اولین روز راهیان نور مجازی با برنامه‌هایی نظیر افتتاحیه با حضور جمعی از مسئولان استانی ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، محفل شعر ویژه دختران دانش آموز، دورهمی جبهه با حضور جمعی از رزمندگان و شب خاطره برای بیان دفاع مقدس خواهد بود.

برنامه‌های روز دوم شامل بازدید از مناطق عملیات فتح المبین، محفل شعر ویژه پسران، بازدید از منطقه عملیاتی فکه، بازدید از منطقه عملیاتی شلمچه و شب خاطره است.

 برنامه ما برای روز سوم حضور در کنار اروندکنار، پاسخ سوالات و شبهات دفاع مقدس توسط فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، یادمان طلاییه قطعه از بهشت، دهلاویه و گفتگو صمیمانه دانش آموزان با سردار رفیعی در قالب انتقال پیام شهدا به دانش آموزان و وظایف ما نسبت به شهداست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.