معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: بازی کودک شش ساله در یکی از روستا‌های کنگاور با اسلحه شکاری مجوزدار پدر، باعث شلیک به سمت خواهر ۱۴ ساله و در نهایت مرگ او شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محمدرضا یاری گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به جرح در روستای محمدآباد کنگاور که دختر ۱۴ ساله‌ای مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، ماموران پاسگاه کرماجان به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه پس از حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات لازم مشخص شد پسر شش ساله‌ای که همراه خواهر ۱۴ ساله اش تنها در منزل حضور داشته اند به اسلحه شکاری پدرش دسترسی پیدا کرده و حین بازی کردن با آن باعث شلیک گلوله ساچمه‌ای می‌شود.

بر اثر شلیک صورت گرفته، دختر ۱۴ ساله خانواده از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش‌های صورت گرفته جان خود را از دست می‌دهد.

متاسفانه برخی خانواده‌ها در این خصوص احتیاط لازم را به خرج نداده و چنین وسیله‌های خطرآفرینی را در دسترس کودکان قرار می‌دهند که نتیجه آن مرگ مظلومانه عضوی از آن خانواده می‌شود.

در بسیاری مواقع یک بی احتیاطی در نگهداری سلاح و سهل انگاری باعث وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری شده و خانواده‌ای را برای همیشه داغدار می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود خانواده‌های روستایی و عشایر که مجوز استفاده از سلاح را دارند حتما نهایت دقت را در نگهداری اسلحه داشته باشند و حتی برای لحظه‌ای فرزندان کودک و نوجوان خود را با آن تنها نگذارند .

کشف حدود ۳۵ تُن و ۳۷۰ کیلوگرم کالای احتکاری

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت : حدود ۳۵ تُن و ۳۷۰ کیلوگرم کالای احتکاری شامل ۱۰ تُن و ۳۷۰ کیلوگرم روغن و ۲۵ تُن شیرخشک به قصد قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.

محمد محمدی گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی از وجود چند محموله کالای احتکاری به قصد خروج از مرز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس با انجام تحقیقاتی کامیون‌های حامل کالای قاچاق را توقیف کرده و از بازرسی این کامیون‌ها پنج میلیارد تومان کالای احتکاری کشف کردند.

در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

از ابتدای امسال تاکنون ناحیه انتظامی قصرشیرین بیش از ۱۷ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و ضبط کرده که نسبت به پارسال ۲۵۰ درصد رشده داشته است.

اشراف اطلاعاتی انتظامی قصرشیرین نسبت به قاچاقچیان بسیار خوب است و به سودجویان و قاچاقچیان هشدار می‌دهیم نخواهیم گذاشت کالا قاچاق کنند و بطور قاطع برخورد‌های خوبی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

از حمایت دادگستری و تعزیرات حکومتی شهرستان از ماموران انتظامی و ضابطان دادگستری در برخورد با قاچاقچیان قدردانی می شود.

کشف یک میلیارد ریال مواد دخانی قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : یک محموله دخانی قاچاق شامل توتون و برگ کاغذ سیگار به ارزش یک میلیارد ریال در مرکز استان کشف شد.

علیرضا دلیری گفت: ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد پس از دریافت گزارشی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی مواد دخانی قاچاق در یک منزل مسکونی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور در شهرک دولت آباد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰۲ هزار برگ کاغذ سیگار و ۳ هزار و ۳۰۰ بسته توتون قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

یک نفر در این خصوص دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در روانسر

جانشین فرمانده انتظامی روانسر گفت : لوازم آشپرخانه قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان تویف شد.

احمد رستمی گفت: ماموران یگان امداد روانسر حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار و ۸۶۰ عدد انواع لوازم آشپزخانه قاچاق شامل گوشت کوب برقی، فلاکس، صافی استیل و ... به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.