نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: رسانه‌های گروهی و فضای مجازی برای تغییر نگاه «فرزندآوری کمتر» در جامعه تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در نُهمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، تبیین فرزندآوری به‌عنوان فرهنگ اصیل و واقعی در جامعه را ضروری اعلام کرد و گفت: توجه به این فرهنگ به‌عنوان یک جهاد مهم مورد توجه مسئولان باشد.

نسل جوان در ایران آینده برای پیش‌بُرد انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند و در این راستا پیری جمعیت، تهدیدی جدی است.


بیشتر بخوانید


برای اصلاح نگاه «فرزندآوری کمتر» در جامعه یک کارگروه تخصصی تشکیل شده، موضوع را به‌صورت جامع بررسی و دیدگاه‌های کارشناسی را ارائه کند و مصوبات آن اجرایی شود.

خانه‌داری یکی از شریف‌ترین و با ارزش‌ترین مشاغل برای بانوان است، حضور زنان در جامعه نیاز است، اما نگاه منفی نسبت به خانه‌داری و فرزندآوری باید تغییر کند.

میدان دادن به دشمن عامل تحریف در حقایق انقلاب اسلامی است، دشمنان در ۴۳ سال گذشته برای تحریف انقلاب اسلامی و وارونه نشان دادن حقایق تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند.

جهاد تبیین یک ضرورت و حقیقت است، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان علاوه بر ارائه گزارش در این زمینه، نسبت به اعلام راهکار‌هایی برای عملیاتی شدن جهاد تبیین اقدام کنند.

باید در این راستا برنامه‌های عملیاتی کوتاه‌مدت و بلندمدت ارائه شود و فرهنگ‌سازی به‌معنای واقعی در دستور کار متولیان امر باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار