فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدیریت امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی، تکلیف خطیر و وظیفه سنگین و ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سردار حسین اشتری گفت: مهم‌ترین اصل در عرصه مدیریت امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی، شناخت رسالتی است که بر دوش مسئولان امور فرهنگی خانواده‌های انتظامی نهاده شده که با عنایت به حساسیت‌های روز، توسعه شبکه‌های اجتماعی و هجمه‌های رسانه‌های معاند، این نقش از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در اولین همایش تخصصی روسای امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی و مرزبانی کشور در مشهد گفت: فرماندهان و کارکنان انتظامی با پشتیبانی خانواده‌های خود، گام‌های موفق در این زمینه برمی دارند.

او گفت: کارکنان انتظامی وظیفه تامین امنیت و ارتقای این نعمت و حفاظت از آن را بر دوش دارند و مسوولیت امور فرهنگی خانواده آن‌ها که زندگی خود را وقف مردم و حفظ دستاورد‌های نظام اسلامی و اجرای تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب کرده اند، وظیفه‌ای بس سنگین و ارزشمند است.

سردار اشتری گفت: در دوران دفاع مقدس گروهی با نام انصارالمجاهدین به خانواده رزمندگان خدمت می‌کردند، امروز نیز کار امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی همان اجر و پاداش بزرگ گروه انصارالمجاهدین را در دوران دفاع مقدس دارد که در سال‌های اخیر شاهد اقدامات خوب و گسترده‌ای در این حوزه هستیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ارتقای سواد رسانه ای، تبیین  و روشنگری ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب، رفع شبهات جوانان، نوجوانان و توسعه شبکه‌های ارتباط با خانواده کارکنان انتظامی از مهم‌ترین وظایف مسئولان امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی کشور است.

او گفت: توجه به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، توجه به خانواده متوفیان و شفاف سازی مسئولیت پذیری کارکنان انتظامی در قبال خانواده نیز مورد تاکید است.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.