فروش ۲۷ میلیارد تومان اموال مازاد دستگاه‌های دولتی استان همدان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: میزان اعتبارات فروش اموال دستگاه‌های اجرایی استان برابر ۲۷ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-سید اسکندر صیدایی گفت: منابع خوبی ظرف این چند روز به استان همدان ابلاغ شده که دستگاه‌ها باید در جذب آن‌ها وارد کار شوند.

لایحه بودجه، فرآیند‌هایی را طی کرده و یکشنبه در صحن علنی مجلس طرح خواهد شد.

اوبه ۴۷ میلیارد تومان در جهت طرح‌های جهش تولید و ۷۲ میلیارد تومان در بحث تملک استانی در قالب طرح‌های پیوست شماره یک قانون بودجه اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: برنامه ششم یک سال تمدید و برنامه‌ها در سال ۱۴۰۱ در ادامه آن است.

صیدایی در ادامه گفت: فروش اموال مازاد دولتی در اولویت است واعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان همدان برابر ۴۸۵ میلیارد تومان است که از این میزان تاکنون ۸۴ درصد تخصیص یافته است.

او گفت: از اعتبارات سه درصد فروش نفت و گاز نیز تاکنون ۲۰ درصد تخصیص یافته همچنین اعتبارات فروش اموال غیرمنقول استان نیز برابر یک میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان است.

صیدایی گفت: ۲۵ درصد به اعتبارات اسناد خزانه اسلامی تعلق پیدا کرده است واعتبارات محرومیت زدایی استان در حدود ۸۱ میلیارد تومان است که از این میزان ۵۰ درصد آن تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: ۸۵ درصد اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۰ تخصیص یافته است، میزان این اعتبارات برابر یک هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان است.

این مسئول گفت:تاکنون میزان اعتبارات فروش اموال دستگاه‌های اجرایی استان برابر ۲۷ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان بوده که در پرداخت دیون پرسنلی، کسری حقوق قراردادی‌ها، کسری حقوق رسمی و پیمانی‌ها و سرانه‌های تقسیم شده، دستگاه‌هایی که در فروش اموال مازاد پای کار بوده اند، در اولویت قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.