احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره عزل شهاب عزیزی‌خادم و ماندنی شدن دبیرکل فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، شهاب عزیزی خادم رئیس این فدراسیون با اجماع هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از سمت خود عزل و میرشاد ماجدی به عنوان جانشین موقت او انتخاب شد.

احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فوتبال گفت: جلسه طولانی داشتیم و بحث‌های کاشناسی متعددی را در آن انجام شد. عزیزی خادم امروز دفاعیات خودش را ارائه کرد، اما بعد از مدتی جلسه را ترک کرد چون در اساسنامه بندی وجود دارد که برخی از اعضا برای رأی‌گیری نباید دارای تعارض منافع باشند و به همین دلیل او نشست هیئت رئیسه را ترک کرد. تعداد نفرات حاضر در این جلسه، ۸ نفر بودند و هر ۸ نفر به عزل عزیزی خادم رای دادند. بر اساس اصل اساسنامه، شهره موسوی مسئولیت سرپرستی را نپذیرفت. در اساسنامه آمده پس از نواب رئیس اول، دوم و سوم، با سابقه‌ترین فرد در اعضای هیئت رئیسه می‌تواند سرپرست فدراسیون شود. موضوع را از جنبه‌های مختلف بررسی کردیم و در نهایت با اتفاق آرا، میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد. دبیر کل با قدرت به کارش ادامه خواهد داد. اعضای هیئت رئیسه تصمیم گرفتند کامرانی فر به کارش در فدراسیون ادامه دهد. من وظیفه اخبار درست را از طرف فدراسیون فوتبال بر عهده داشتم. جلسه مجمع را به زودی اعلام خواهیم کرد و در آن جلسه بحث عزل موقت عزیزی خادم را بررسی می‌کنیم. این جلسه به احتمال فراوان، در ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 پیام اقدام هیات رئیسه خرد جمعی بود

من و تمامی اعضا در فدراسیون، با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. هر کجا که اعضای هیئت رئیسه ، انحرافات را مشاهده کنند، می‌توانند بر اساس اختیارات و مستندات به مسائل ورود کنند. این موضوع می‌تواند یک الگوی مدیریتی در کشور باشد. پیام اقدام امروز، اتکا به خرد جمعی و گروهی در فدراسیون بود.


بیشتر بخوانید


پایان خبر/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار