کتاب شباب الحاج قاسم، ترجمه عربی کتاب بچه‌های حاج قاسم نوشته افسر فاضلی شهربابکی رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم رونمایی از کتاب شباب الحاج قاسم گفت: جهاد تبیین یکی از فرامین مقام معظم رهبری است و با یک حرکت مومنانه نباید اجازه دهیم که این فرمان به شعار تبدیل شود.

سردار معروفی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش کشور ما بود و تا زمانی که اقتصاد و معیشت سیاسی باشد موفق نخواهیم بود، می‌گوید: جهاد تبیین فقط منحصر به حوزه سیاسی نیست و باید در همه عرصه‌ها جهاد تبییین را ببینیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رموز پیروزی ما در انقلاب اسلامی را معنویت، وحدت، ولایت و رهبری دانست و گفت: دشمن روی این موضوع برنامه دارد و ایمان فرزندان ما را هدف قرار داده است و می‌خواهد محتوا و اثر دین را ضعیف کند.

قاسم شمسی فرماندار شهربابک نیز در ادامه گفت: از سردار معروفی که نگاه ویژه‌ای به توسعه و محرومیت زدایی دارند تشکر میکنم.

او می‌گوید: در حالی که محرومیت زدایی وظیفه دولت است، سپاه پای کار آمده و جهادی وار کمک می‌کند که این باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

شمسی با اشاره به افتتاح سالن سردار شهید اسفندیار صابری گفت: شهرستان به چنین سالن با کیفیتی احتیاج داشت و از مجموعه سپاه که برای ساخت آن اقدام کردند تشکر میکنم.

کتاب شباب الحاج قاسم چندی پیش توسط حزب الله لبنان با ترجمه سمیه یوسف یکی از مترجمان عرب در بیروت چاپ و منتشر شد.

پیش از این مراسم نیز سالن همایش سردار شهید اسفندیار صابری که با زیربنای ۳۸۰ متر مربع و اعتبار ۸ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است، در محل سپاه شهربابک افتتاح شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار