شبکه نمایش پخش منتخبی از آثار «ژرار دوپاردیو» را در برنامه مرور آثار خود قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - این شبکه پخش منتخبی از آثار «ژرار دوپاردیو» را در برنامه مرور آثار خود قرار داده است.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند ماه پخش خواهند شد: «زهر و پادزهر»، «عروسیخانه»، «آخرین سرفت»، «سرود خاک»، «دزدی که برای شام آمد»، «شعله‌های خشم» و «چند میگیری گریه کنی» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت ۱۹:
فیلم‌های منتخب خانوادگی، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «بید مجنون»، «پیک»، «پروژه ۲۴»، «۲۴ ساعت»، «همسر آینده من یک مامور مخفی است»، «جنگ جریان» و «بازی پول».

ساعت ۲۱:
«ژرار دوپاردیو» بازیگر شناخته شده سینمای فرانسه است. او بازیگری را با تئاتر و گروهی دوره گرد آغاز کرد. پس از ایفای چند نقش کوتاه در سینمای فرانسه اقبال به او رو کرد و در فیلمی از «براتراند بلیر» از کارگردانان شناخته شده فرانسوی ایفای نقش کرد. همین فیلم باعث شناخته شدن او در سینمای فرانسه و ایفای بسیاری نقش‌های مهم در دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای فرانسه شد که حاصل آن دو جایزه سزار و نامزدی برای جایزه اسکار بود. فیلم‌های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهد شد، شامل این فیلم‌ها هستند: «سی و شش»، «بعد از ظهر من با مارگاریت»، «قاصدک»، «الماس ۱۳»، «ردپا»، «ژرمینال» و «وداع با ابلهان».

ساعت ۲۳:
فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم‌های جذاب است شامل این فیلم هاست: «همدست»، «آخرین فرمانروا»، «ارواح سیاه»، «دقایق برخورد»، «مرد قد بلند»، «مسیر همیشگی» و «کیمیا».

ساعت ۱ بامداد:
منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش از شنبه ۳۰ بهمن تا جمعه ۶ اسفند: «تعقیب شمالی»، «فیتس کارالدو» «مارنی»، «ضربه‌های کشنده»، «قهرمانان»، «۱۲ مرد خشمگین» و «غلاف تمام فلزی» هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار