امام جمعه موقت بوشهر گفت: مدیری که زندگی اشرافی داشته باشد نمی‌تواند حامی مستضعفان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- حجت‌الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س) بیان کرد: تمام افتخارات قیام عاشورا و نهضت امام حسین علیه‌السلام مدیون حضرت زینب (س) است.

او ادامه داد: زمانی که فریاد کوبنده حضرت زینب (س) در کوفه و شام در برابر آن جمعیت ارائه شد مردم هوشیار و بیدار شدند و این جهاد زینبی بود که قیام عاشورا را از تحریف نجات داد.

خطیب نماز جمعه بوشهر عنوان کرد: امروز اگر حقیقت و واقعیت‌های انقلاب به جامعه و جوانان معرفی نشود به یقین دشمنان با لجن پراکنی و تحریف، مقدسات جامعه را لکه‌دار می‌کنند و فرهنگ شهدا را از مظلومیت بیرون می‌آوردند و مظلوم را جای ظالم می‌نشانند.

دشتی تاکید کرد: حافظان نظام و انقلاب اسلامی وظیفه جهاد تبیین دارند، نباید همراه با دشمن سیاه نمایی کنیم. امروز دشمنان، مقدسات و ارکان نظام اسلامی از جمله مجلس، سپاه پاسداران، شورای نگهبان و دیگر نهادها را با شایعه سازی و تحریف زیر سوال می‌برند.

او تاکید کرد: باید جایگاه روحانیت در جهاد و شهادت، مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و یاد و خاطره آنان زنده نگه داشته شود چراکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، زنده نگه داشتن دفاع مقدس است.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: امروز در جنگ اقتصادی اعتبار و هزینه آماده نیست و ۲ مانع بزرگ تحریم و نبود امکانات در برابر خودمان داریم، مدیری می‌تواند در این شرایط جنگی و سخت موفق شود که دارای فرهنگ انقلابی و جهادی باشد.

دشتی ادامه داد: در این شرایط مدیر اشرافی به درد نمی‌خورد مدیری که زندگی اشرافی دارد نمی‌تواند اهداف مورد نظر جامعه اسلامی را محقق کند.

او افزود: مدیرانی‌که پشت میز نشسته‌اند و از آنجا بیرون نمی‌آیند نمی‌تواند در حل مشکلات اثربخش باشند. مدیران باید در عرصه و میدان قرار داشته باشند تا مشکلات مردم از نزدیک ببیند.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس و با بیان اینکه حدود ۴ هزار شهید روحانی داریم بیان کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۳۴۰ نفر آنان در جنگ ۸ ساله، ۴۰ نفر قبل از انقلاب به شهادت رسیدند و ۳۸ از شهدای روحانی جز شهدای مدافع حرم هستند و نشان دادند که روحانیت همیشه پیشتاز بوده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.