رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در دومین یادواره ۶۳ شهید انتظامی شهرستان ایرانشهر، گفت: وظیفه همگان در جهاد تبیینی و تبلیغی بسط و گسترش دستاورد‌های انقلاب اسلامی به جهانیان است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مراسم یادواره ۶۳ شهید انتظامی شهرستان ایرانشهر، با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام "سید کمال موسوی" در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر به رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و همچنین گرامیداشت شهدای گرانقدر ایران اسلامی و ۶۳ شهید شهرستان ایرانشهر گفت: یکی از مؤثرترین روش‌های ترویج ارزش‌ها بزرگداشت افرادی است که در راه حفظ آن ارزش‌ها پیش رو بوده و می‌توانند برای دیگران الگو باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان  می گوید: در حقیقت شهدای عزیز افرادی بودند که برای حفظ ارزش‌ها از هستی خود گذشتند و ما می‌بایست قدردان رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های این عزیزان باشیم.

او گفت: فتح خون از طریق شهادت، بالاتر از فتح آن از طریق شمشیر است، زیرا که شهادت، زنده‌تر شدن و جاودانه‌تر شدن است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان  بر بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر این که امروز دشمن برخود دانسته که "شهید سلیمانی" از "سردار سلیمانی" بیشتر ترس و وحشت دارد گفت: شهیدان زنده اند و نمی‌میرند و همانند ستارگان درخشان آسمان، مشعل هدایت هستند که همواره راه را نشان می‌دهند و دست ما را می‌گیرند.

حجت الاسلام " موسوی" در ادامه مجدد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم و شهدای انتظامی گفت: امروزه به برکت خون این شهدا از نعمت امنیت بسیار خوبی برخورداریم و توانسته ایم با حضور پر شکوه و قدرتمند در روز ۲۲ بهمن و در اقصی نقاط کشور، چهل و سومین بهار پیروزی را جشن بگیریم.

او گفت:امروز دشمن تلاش می‌کند با ایجاد تفرقه بر همه‌ی این رشادت‌ها و پیروزی‌ها سرپوش بگذارد وظیفه ما در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان، جهاد تبیینی و تبلیغی است که باید به گونه‌ای عمل کرد تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی قرماندهی انتظامی استان  گفت: یادواره شهدا مظهر عزت و عظمت شهدا است  حفظ یاد و خاطره شهدا یک وظیفه همگانی است و این امر مهم باید همچنان با شور و نشاط در سطح جامعه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار