معاون وزیر کشور گفت: در سال آینده از محل اوراق مشارکت، ١٢ هزار میلیارد تومان برای توسعه قطارشهری در کشور در نظر گرفته شده است که سهم قابل توجهی به شیراز تعلق می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه تست گرم فاز اول خط دو قطار شهری شیراز و افتتاح همزمان چندین پروژه شهری گفت: در سال ١۴٠١ تخصیص خوبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر شیراز بویژه اتوبوس خواهیم داشت.

او گفت: در سه سال گذشته با بحران‌های مختلف و سختی از سیل تا کرونا را در کشور تجربه کردیم و علی‌رغم همه این بحران‌ها و مشکلات و با وجود همه تهدید‌ها و تحریم‌ها، روند اجرایی پروژه‌های کشور نه تنها متوقف نشد بلکه این روند نیز کند هم نشده است و تحقق این مهم حاصل تلاش همه دست اندرکاران است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به افتتاح بیش از ۱۵ هزار و ۶۰۰ پروژه با اعتبار بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان در دهه فجر، گفت: افتتاح این حجم از پروژه اتفاق کمی نیست.

او گفت: بیش از ۱۶۰ هزار منزل مسکونی، زیرسازی جاده‌ها و بازسازی تاسیسات شهری که بر اثر سیل در سال ۹۸ تخریب شده بود، بازسازی شده است.

جمالی نژاد گفت: به برکت انقلاب و دعای خیر خانواده‌های شهدا و ایثارگران، قطار پر سرعت پروژه‌های عمرانی در کشور کند هم نشده است و شاهد این جریان ارزشمند در تمام شهر‌های کشورمان نیز هستیم.

او گفت: مسله بی اعتمادی شهروندان با مسوولین، یکی از مشکلاتی است که در برخی از شهر‌ها با آن روبرو هستیم و این موضوع جای نگرانی دارد، اما در شیراز با این مشکل روبرو نیستیم و مردم حاصل تلاش مدیریت شهری را می‌بینند که این موضوع نشان دهنده اعتماد و اتحاد بین مردم و مسئولین در شهر شیراز است.

جمالی نژاد در ادامه به ظرفیت گردشگری شیراز و استان فارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم که با وجود مدیران انقلابی بتوانیم بسیاری از اقدامات گذشته از جمله موضوع مثلث طلایی شیراز، اصفهان و یزد را دنبال کنیم.

معاون وزیر کشور گفت: پیشرفت خوب و افتتاح این میزان پروژه در شهر شیراز اتفاق مبارکی است که توسط شهرداری شیراز به اتفاق همدلی مسوولین رخ داده است که البته جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار