بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: جلوی بیغم مشت گره نکردم.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان دیشب در دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف مس سونگون رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد. بعد از بازی حمید بیغم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون مدعی شد که برخی از بازیکنان گیتی پسند بعد از گل جلوی او مشت گره کردند. محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش تیم گیتی پسند که در بازی با مس موفق شد ۲ گل برای تیمش به ثمر برساند، در این باره صحبت‌هایی انجام داد.

من مشتی جلوی سرمربی تیم فوتسال مس گره نکردم

محمدرضا سنگ سفیدی گفت: حمید بیغم فرد شناخته شده‌ای در فوتسال ایران است و اگر منظور او من بوده، خدای من شاهد است که نه مشتی گره کردم و نه حرکتی انجام دادم که باعث ناراحتی او شود. من بعد از ۲ گلی که به ثمر رساندم فقط خوشحالی کردم، زیرا بازی بزرگی را بردیم و پیروزی در این دیدار می‌توانست تا ۸۰ درصد تکلیف قهرمان را مشخص کند. من به سرمربی مس سونگون بی احترامی نکردم و اگر او از دست من ناراحت شده از او عذرخواهی می‌کنم.

ماجدی از جنس فوتسال است

او گفت: من در جریان وضعیت قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال قرار ندارم، اما فکر می‌کنم با آمدن میرشاد ماجدی وضعیت فوتسال بهتر شود. ماجدی خودش زمانی فوتسالی بوده و شناخت کافی از این رشته دارد. قطعا ماجدی آنچه به خیر و صلاح فوتسال باشد را تصمیم گیری خواهد کرد.

اواخر دی ماه بود که فدراسیون فوتبال وحید شمسایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد. از آن موقع تا الان هنوز قرارداد کادر فنی امضا نشده است. با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال کار‌های مربوط به ثبت قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال در حال انجام است و قرارداد رسمی به زودی امضا خواهد شد.

صحبت کردن راجع به قهرمانی زود است

فعلا صحبت کردن راجع به قهرمانی زود است و ما ۴ بازی دیگر در لیگ داریم. امیدوارم در این ۴ دیدار باقی مانده هم بتوانیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم. هر موقع دستمان به جام برخورد کرد در آن موقع می‌توان گفت که قهرمان شدیم.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با پیروزی که دیشب برابر مس سونگون به دست آورد، ۵۵ امتیازی شد و به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک تر شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار