مسئول سلامت محیط کار مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: ۶ باشگاه ورزشی به علت بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا و ادامه فعالیت در شرایط قرمز کرونایی، پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-کاظم بهادری گفت:به منظور روند اجرای مصوبات ستاد کرونا در اماکن ورزشی، به صورت سرزده ۱۸ باشگاه ورزشی بازدید شد که برخی از باشگاه‌ها با وجود باز بودن و فعالیت با تمکین به تذکر بازرسان، محل فعالیت خود را تعطیل کردند.

طبق مصوبه ۲۳ بهمن ستاد مقابله با کرونا استان همدان، اماکن ورزشی در شرایط قرمز کرونایی مجاز به فعالیت نیستند و متولیان این مراکز باید در این شرایط نسبت به تعطیلی مجموعه اقدام کنند.

او گفت: مصوبات ستاد کرونا توسط اداره کل ورزش و جوانان به مسئولان باشگاه‌ها و اماکن ورشی اطلاع رسانی شده است و آن‌ها مکلف به اجرای این مصوبات هستند.

مسئول سلامت محیط کار مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: باشگاه‌هایی که در جریان بازدید ناظران و بازرسان بهداشت محیط و ورزش و جوانان اخطار دریافت کردند در صورت تکرار تخلف پلمب می‌شوند و از متخلفان برای فک پلمب تعهد کتبی دریافت می‌شود.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۶ شهرستان «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، رزن و درگزین» دارای وضعیت قرمز و شهرستان‌های نهاوند، کبودرآهنگ، بهار و فامنین دارای وضعیت نارنجی هستند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار