۱۱ بیمار کرونایی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری - با بستری شدن ۱۳۱بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مجموع بیماران بستری کرونایی در استان به ۹۶۹نفر رسید که ۲۴۹بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.

در ۲۴ساعت گذشته ۱۲۷بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند اما ۱۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران جان باختند و خانواده‌های آن‌ها عزادار شدند.


بستری ۵۵کودک در بیمارستان‌ها

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۱۵بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۱۱۲ نفر هم از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

۷۵۷بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند که ۵۵ نفر آن‌ها کودک هستند

به گفته غلامی ۲۱۰بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۴ بیمار مبتلا به کرونا نیز شبانه روز گذشنه در استان جان باختند.


فوت ۷ بیمار کرونایی

دکتر سیدعلی مظفر پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۶ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۱۵بیمار نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

۲۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بابل بستری هستند که ۳۹بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل قرار دارند

به گفته مظفر پور ۷بیمار مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل جان خود را از دست دادند.

بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی وزارت بهداشت، دو شهرستان میاندرود و سیمرغ در وضعیت زرد، شهرستان سوادکوه شمالی در وضعیت نارنجی و ۱۹شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.