تعطیلی غیرمنتظره بخش سونوگرافی بیمارستان امام خمینی (ره) درگز موجب گلایه تعدادی از اهالی این شهر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - تعطیلی غیرمنتظره بخش سونوگرافی بیمارستان امام خمینی (ره) درگز موجب گلایه تعدادی از اهالی این شهر شده است چراکه درصورت نیاز به انجام سونوگرافی، بیماران باید مسافت ۱۳۰ کیلومتری جاده صعب العبور وپرپیچ وخم درگز تا قوچان را طی کنند و برای سونوگرافی به قوچان بیایند.

دراین باره رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: به تازگی برای پزشک مشکلی اورژانسی به وجود آمد که سبب تعطیلی سونوگرافی شد و ان شاءا... به زودی پزشک می‌آید!

جمعیت شهرستان درگز حدود ۸۰ هزار نفر است و برخی از بیماران در این شهرستان که نیاز به سونوگرافی دارند با تعطیلی این مرکز برای گرفتن سونوگرافی باید به قوچان بروند و مجبور به طی مسافت ۱۳۰ کیلومتری در جاده‌ای صعب العبور تا قوچان هستند.

یکی از شهروندان درگزی در این باره گفت: از چند روز قبل یکی از بستگانم به دلیل بیماری نیازمند انجام سونوگرافی است و چندین بار به بیمارستان مراجعه کرده و متاسفانه با تعطیلی بخش سونوگرافی مواجه شده ایم.

او گفت: با این که هر روز حال بیمار ممکن است بدتر شود، باید چند روز دیگر صبر کنیم تا پزشک مراجعه کند. در صورتی که سونوگرافی راه اندازی نشود، باید ۱۳۰ کیلومترراه را طی کنیم و به قوچان برویم و اگر آن جا هم دسترسی پیدا نکنیم، باید به مشهد مراجعه کنیم. وی از مسئولان خواست در این باره چاره اندیشی اساسی شود.

سعادتمند یکی دیگر از اهالی درگز نیز در این باره گفت: مسئولان برای ۸۰ هزار نفر مردم درگز فکری بیندیشند. با این همه متخصص در بیمارستان درگز فقط باید یک متخصص سونوگرافی داشته باشیم؟! و اگر هم مشکلی برایش پیش آید، مردم باید چه کار کنند؟ یا اگر کسی پول رفتن به قوچان و مشهد را نداشته باشد، چه کند؟  بنده از فرماندار جدید و دادستان درخواست عاجزانه دارم که فکری به حال مردم درگز بکنند.

 

منبع؛ خراسان

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.