حزب الله لبنان: هرکس حزب الله را به چالش بکشد، شکست می‌خورد

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان هشدار داد که هرکس حزب الله را به چالش بکشد، در هر جایی باشد شکست خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسمی که در شهرستان نبطیه جنوب لبنان برگزار شد، با هشدار به دشمنان حزب الله، گفت: «ما قوی هستیم و آینده برای مقاومت و معادله ا‌ی است که فرمانده شهید ترسیم و پهپاد حسان آن را عملیاتی کرد. ضربه بعدی بزرگتر خواهد بود و تمام صهیونیست‌ها را از توانایی حزب الله شگفت زده خواهد کرد.»

به گزارش راشاتودی، هاشم صفی الدین در  ادامه با اشاره به محاصره و تحریم‌های آمریکا، اظهار داشت که اگر آمریکایی‌ها با فشار و محاصره لبنان از نظر اقتصادی و مالی می‌خواستند دشمن صهیونیستی را تسکین دهند و نگرانی آن‌ها را رفع کنند، پهپاد حزب الله بیش از پیش صهیونیست‌ها را نگران کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله همچنین به دوستان آمریکا که رویای مواضع پیشرفته و جایگاه‌های بالا را در سر می‌پرورانند و در زیر چتر آمریکایی‌ها پناه گرفته اند، هشدار داد که روزی همه پول‌های آن‌ها بی ارزش خواهد شد و اگر حزب الله را به چالش بکشند، هرجا که باشند شکست خواهند خورد.

وی در ادامه با اعلام اینکه آمریکا با سفارت و متحدانش از طریق گروهک‌ها برای تخریب چهره حزب الله و خرابکاری در لبنان هزینه کرده اند اظهار داشت که حزب الله در طول چهار سال گذشته  ۶ میلیون دلار برای پروژه بازسازی خانه‌ها در البقاع و الجنوب هزینه کرده است.

هاشم صفی الدین در انتها تاکید کرد که نیرو‌های مقاومت و پایگاه‌های آن‌ها قوی و شکست ناپذیر است و حزب الله همه تلاش خود را برای رسیدن به هدفش انجام می‌دهد.

این اظهارات در حالی است که روز جمعه حزب الله اعلام کرد که پهپاد «حسان» را به داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین پرتاب کرده است و در یک مأموریت شناسایی به طول هفتاد کیلومتر در شمال فلسطین اشغالی به مدت چهل دقیقه پرواز کرده و صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند با انواع تسلیحات جنگی خود آن را سرنگون کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار