۳۱ عملیات امداد و نجات هلال احمر یزد در بهمن ۱۴۰۰

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام ۳۱ مورد حادثه و نجات هفت نفر در یک ماهه گذشته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -- محسن حرازی زاده یزدی گفت: ۳۱ عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل: ۱۲ عملیات جاده ای، ۹ مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی، ۲ مورد خدمات شهری، یک مورد عملیات سیل و آب گرفتگی، ۲ مورد عملیات برف و کولاک و چهار عملیات کوهستان بوده است.

او گفت: در این عملیات ها ۱۱۳ نفر دچار حادثه شدند که ۲۹ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۵۳ نفر در عملیات برف و کولاک، ۱۶ نفر در خدمات حضوری، هشت نفر در خدمات شهری، هفت نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

حرازی زاده گفت: به دنبال این عملیات هفت نفر نجات یافتند که سه نفر بهدصورت سرپایی درمان و چهار نفر له کمک آمبولانس هلال احمر به نزدیک ترین مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: ۲۰۹ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۴۴ تیم به همراه ۲۶ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای سه مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

حرازی زاده میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه ( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را هفت دقیقه و ۱۵ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۲۳ددقیقه و ۳۵ ثانیه اعلام کرد.

او گفت: تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار