نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فاصله معنا دار برخورداری از زیرساخت‌های حوزه انتخابیه خود گفت: به تناسب آمایش سرزمینی امکانات تقسیم نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - آقای حسین حاتمی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت و بنیاد مسکن این شهرستان نیازمند توجه ویژه است، خواستار بازگشایی گذرگاه مرزی و همچنین تسهیل در فرایند صدور مجوز‌ها در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور اشتغال زایی و تسریع در روند توسعه شد.

همچنین تسریع در اجرای پمپاژ ابراهیم سمیع، ساحل بندی رودخانه ارس، افزایش محدوده روستا‌ها، استقال و استقرار ادارات را خواستار شد.

آقای علی امیری راد فرماندار خداآفرین نیز با اشاره به مشکلات موجود در حوزه زیرساخت‌های شهرستان وپایین بودن آمار برخورداری این شهرستان نسبت به میانگین استانی و کشوری بیشترین مشکلات را در حوزه بهداشت و درمان و اینترنت اعلام کرد.

تخصیص قیر یارانه ای، افزایش ضریب نفوذ اینترنت، تجهیز دی کلینیک، تکمیل و تامین روشنایی تونل دلیک داش و تامین اعتبار برای حل معضل لغزش زمین دربافت قدیم شهرخمارلو را خواستار شد.

این جلسه با حضور روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منابع طبیعی، امور عشایر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، برق منطقه‌ای، توزیع برق استان، شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار