با حضور مدیرکل و سرپرست معاونت امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس مراسم تحلیف ۱۴ نفر از دفتریاران پذیرفته شده جهت دفاتر اسناد رسمی این استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ضمن آرزوی موفقیت به دفتریاران و با اشاره به جایگاه و شأن دفاتر اسناد رسمی، رعایت قوانین و مقررات و حفظ این جایگاه را مهم‌ترین لازمه پذیرش مسؤلیت در حوزه دفتریاری برشمرد.

سید مهدی هاشمی، لزوم هماهنگی دفتریاران با سران دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک در جهت پیشبرد اهداف سازمانی، آشنایی با فناوری‌ها و سامانه‌های مرتبط را از دیگر مؤلفه‌های ضروری جهت دفتریاران دانست.

او گفت: لزوم تعهد و امانتداری، دانش متناسب و آشنایی با شیوه‌های جدید ارائه خدمات به مردم از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت در تصدی دفتریاری است و ابراز امیدواری نمود که افراد پذیرفته شده با انجام درست وظایف محوله علاوه بر رفع مشکلات مردم، در راستای اهداف عالیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گام بردارند.

تمامی دفتریاران پس از شرکت در آزمون و طی مراحل اختبار و مصاحبه، با ابلاغ معاونت قوه قضاییه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به سمت دفتریاری دفاتر اسناد رسمی منصوب می‌شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار