فرماندار لنده و امام جمعه این شهر به منظور بررسی مشکلات از روستا‌های بخش مرکزی بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - امام جمعه لنده با اشاره به حضور پر خیر بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: خدمت رسانی این نهاد در حوزه های عمرانی ،فرهنگی، اقتصادی، اشتغال، بهداشت و درمان بی شمار است.
 
سید هدایت محمودی اصل بازگشایی و زیرسازی راه ها و احداث پل در روستاهای دور افتاده را از جمله خدمات این نهاد عنوان کرد و گفت: با اعتبارات محرومیت زدایی سفر رئیس جمهور به استان برخی مشکلات مردم محروم این منطقه رفع شد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: بامشارکت بنیاد علوی راه مناطق رودکوف از جمله روستای برمل، راستکوه، دلیک، چلی و لارب بازگشایی، زیر سازی انجام و پل های کوچک در این مسیر ایجاد شد.

جلال دانش با ابراز گلایه از اداره راهداری استان مبنی بر آسفالت نکردن این راه ها گفت: یکی از خواسته های مهم و برحق این روستائیان ایجاد پل اصلی در این روستاها است که مدت زیادی نیمه کاره رها شده.

او از تلاش برای رفع این مشکلات خبر داد و گفت: فراخوان برای پیمانکار طرح ابلاغ شده و به زودی عملیات اجرای آن آغاز می شود.
فرماندار مهمترین خواسته ها و مشکلات مردم این روستاها را اصلاح شبکه آب شرب، طرح هادی و ساخت پل ارتباطی عنوان کرد.
 
گفتنی است؛ در سفر یک روزه فرماندار و جمعی از مسئولان، گاز روستای برمل و روستاهای دیگر بهره برداری شد و تامین اعتباربرای رفع مشکلات این مناطق در دستورکار قرار گرفت.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.