مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری گلریزان‌های مجازی در رمضان ۱۴۰۱ خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - عظیمی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ستاد دیه استان یزد در سال گذشته و امسال اقدام به برگزاری جشن‌های گلریزان مجازی و پخش از طریق صفحات مطرح و پرطرفدار استانی نمود.

او گفت: جشن‌های گلریزان مجازی مورد استقبال بسیاری از همشهریان و هموطنان واقع شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از همکاری صدا و سیمای مرکز استان یزد در ساخت و پخش برنامه‌های متفاوت در زمینه فرهنگ سازی برای جلوگیری از ورود افراد به زندان و جذب کمک‌های خیرین به منظور آزادی محکومین جرائم غیر عمد تقدیر کرد.

او گفت: در رمضان سال ۱۴۰۱ برنامه تلویزیونی ماه مهربانی همه روزه قبل از اذان مغرب به صورت زنده به روی آنتن می‌رود و در این برنامه به پویش ” سهم من آسمان ” ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخته می‌شود.

این مقام مسئول گفت: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت می‌نماید و نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، شماره کارت‌های مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی در پایان گفت: روابط عمومی ستاد دیه استان یزد با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سئوالات مردم در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.