کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه فعالیت سامانه بارشی در شرق استان تا شامگاه امروز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - آسیه آقایی گفت: امروز در نیمه شرقی استان وزش باد به نسبت شدید تا شدید و طوفان لحظه‌ای توأم با گردوخاک محلی، بارش پراکنده باران و وقوع رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم می‌شود و شاخص آلودگی هوا در روز‌های پنجشنبه و جمعه در حد ناسالم برای گروه‌های حساس افزایش خواهد داشت.

او می‌گوید بیشترین میانگین بارشی در شبانه‌روز گذشته از فریدونشهر با ۱۱ میلیمتر باران و ۱۰ سانتیمتر برف، اردستان با هفت میلیمتر، سمیرم ۶ میلیمتر و چهار سانتیمتر برف، ورزنه پنج میلیمتر، دهاقان چهار میلیمتر، خوانسار سه میلیمتر و شهرضا ۲ میلیمتر و شهر اصفهان یک میلیمتر بوده است.

دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش می‌یابدکه بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

آقایی گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد زیر صفر و کاشان با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.