مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان‌سمنان گفت: موکب اشتغال محرومان استان در فضای مجازی با ثبت نام ۲۴۱ خیر و شناسایی ۸۴۰ خدمت‌گیرنده فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - بحیرایی می گوید:موکب اشتغال محرومان به نشانی اینترنتی emookeb.ir در فضای مجازی تاکنون ۸۴۰ خدمت گیرنده نیازمند را شناسایی کرده است که ۶۲۷ مورد توسط خیرین رسیدگی شد و ۲۱۳ آگهی در سامانه ثبت شده است.

 ۱۱ مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال در استان سمنان با ارائه ۱۲ خدمت شامل مشاوره شغلی، آموزش مهارتی، تامین سرمایه، تامین تجهیزات، تامین مکان کسب و کار و تامین مواد اولیه مشغول به فعالیت است.

 تعیین مسیر شغلی متقاضیان با اجرای طرح اشتغال برای سه هزار و ۵۳۵ نفر، کاریابی یکهزار و ۲۲۶ نفر و دریافت سایر خدمات توسط ۵۹۹ نفر با استعدادسنجی متقاضیان، مهارت ها، امکانات و محدودیت‌های موجود شکل گرفت.

سه هزار و ۵۸۰ نفر با نظارت کارشناس فنی اشتغال کمیته امداد در مسیر آموزش مقدماتی کارآفرینی، آموزش مهارتی کسب و کار، آموزش پایدارسازی و تثبیت اشتغال، اطلاعات لازم را دریافت کردند.

 همچنین سه هزار و ۳۴۸ طرح توجیه فنی و اقتصادی با محوریت امکانات و توانایی، شرایط محیطی و مشارکت مددجو تدوین شده است.

 اشتغالزایی برای سه هزار و ۵۱۶ مددجو، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، برگزاری رویداد کارآفرین شو با حضور ۲۸۰ نفر، برگزاری رویداد ایده شو با حضور ۱۵۶ مددجوی خانم، از دیگر فعالیت‌های حوزه اشتغال کمیته امداد استان سمنان است.

 پایدارسازی و تثبیت اشتغال مددجویان نیز قبل از اجرای طرح اشتغال، حین اجرا و بعد از آن انجام می‌شود که تاکنون بیش از هشت هزار طرح تحت نظارت است و ۶ هزار و ۴۰۰ بازدید میدانی از طرح‌ها صورت گرفته است.

انتهای یپام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.