خجسته‎‌فر گفت: هفته فیلم و عکس استان سمنان به دلیل خیز ششم کرونا و حفظ سلامت مخاطبان به اردیبهشت ۱۴۰۱ موکول شد.

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان  می گوید: برنامه‌های هفته فیلم عکس، شامل مروری بر فیلم‌های تولید شده توسط هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان سمنان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ است.

 فیلم‌نامه چهار فیلم کوتاه با موضوع جمعیت و فرزندآوری و سه فیلم کوتاه با محوریت فرهنگ رضوی نوشته شده است و اکنون این آثار در مرحله طراحی، ساخت و پیش‌تولید قرار دارد و تا شهریور ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

 ۱۰ فیلم کوتاه دیگر نیز با موضوع جمعیت و فرزندآوری در سامانه سکوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شد و اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه است و ساخت آن تا پایان شهریور ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

 سه اردوی عکاسی استانی با محوریت فرهنگ رضوی در اماکن تاریخی و مذهبی نیز با همکاری بنیاد امام رضا (ع) در بهار ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 طرح جشنواره کارگاه محور عکاسی خلاق با محوریت مفاهیم قرآنی نیز در انتظار تخصیص اعتبار است و در بهار ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

طرح یک عکس یادگاری نیز به عنوان طرحی شاخص و منحصر به فرد به ابتکار این انجمن در سه محور انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و خانواده شهدا در ۶ ماه نخست ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

خجسته‌فر در خصوص جزئیات یک عکس یادگاری افزود: در بخش مربوط به دفاع مقدس، آلبوم‌پژوهی انجام می‌شود و در نهایت، عکس‌های برتری که در آن دوران گرفته شده است در قالب کتاب چاپ و در نمایشگاه عکس به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.