حضور در هفته پایانی لیگ برتر قایقرانی اسلالوم کشور

ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری در هفته پایانی لیگ برتر قایقرانی اسلالوم کشور حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - به نقل از فدراسیون قایقرانی، مرحله سوم و چهارم لیگ برتر روئینگ و اسلالوم ۱۴۰۰ در بخش بانوان یکشنبه ۸ اسفند و در بخش آقایان ۹ اسفند به صورت همزمان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


در لیگ اسلالوم بانوان باشگاه‌های زیست کره شهرکرد، باشگاه ورزشی بریانک تهران، پادما یدک اصفهان، نوین البرز، دلفین یاسوج و آوا شهرکرد و در بخش آقایان نیز باشگاه‌های مهرپویان شهرکرد، نوین البرز، آوا شهرکرد و استخر صدف منجیل رقابت خواهند داشت.

در لیگ روئینگ بانوان باشگاه‌های ایباس، افق ورزش، دانشگاه آزاد، تی‌آرسی و تکرو به و در بخش آقایان تیم‌های منشور سبز جنوب، بندر گناوه، شهرداری ارومیه، دانشگاه آزاد و تکرو به رقابت می‌پردازند.

مسابقات روئینگ در مواد روئینگ تک‌نفره ۲۵۰ متر سبک و سنگین‌وزن، روئینگ تک‌نفره ۵۰۰ متر سبک و سنگین‌وزن، روئینگ دونفره ۵۰۰ متر و امدادی ۴ در ۲۵۰ متر برگزار می‌شود و قایقرانان اسلالوم در مواد کایاک تک‌نفره، کانوی تک‌نفره، مسابقه امدادی و رقابت اسپرینت اسلالوم رقابت خواهند کرد.

هفته پایانی لیگ برتر قایقرانی روئینگ و اسلالوم در بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۹ اسفند در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.