استاندار لرستان گفت: یکی از اولویت‌های ما در استان حمایت از بخش خصوصی است، از این رو بیمارستان شفا که متعلق به بخش خصوصی است را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - فرهاد زیویار در حاشیه بازدید از بیمارستان خصوصی شفا در خرم‌آباد گفت: اشتغال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف یکی از خصوصیات این بیمارستان است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در این بخش یک الگو‌های منحصر به فرد است، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور در بستر تحریم‌ها امروز بیمارستان شفا خوب درخشیده است.

زیویار خاطرنشان کرد: استان لرستان در برخی از تخصص‌ها با مشکل مواجه شده است، اما بیمارستان شفا توانسته بخشی از این کمبود‌ها و کاستی‌ها را جبران کند.

وی افزود: امروز با معرفی این بیمارستان در سطح کشور قطعا یک کار بزرگ صورت گرفته است و ما تلاش خواهیم کرد، آنچه که در توان داریم برای کمک به بخش خصوصی بویژه این بیمارستان در اختیار بگیریم.

در ادامه روح الله فکوری رئیس بیمارستان شفا گزارش عملکردی را در بخش‌های مختلف ارایه کرد و گفت: این بیمارستان با ۳۱۶ تخت بزرگترین بیمارستان بخش خصوصی کشور است.

فکوری با اشاره به این‌که بیمارستان شفا در سال ۱۳۸۰ در زمینی به مساحت شش هزار و ۳۳۵ مترمربع به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از هزار و ۲۶۰ نفر در این بیمارستان مشغول به کار هستند.

وی افزود: این بیمارستان با ۲۶۰ پزشک متخصص در واقع یکی از بیمارستان‌هایی است که ماندگاری نیرو‌های متخصص را حفظ کرده است. در حال حاضر بیمارستان شفا با بیش از ۷۰۰ شرکت و فروشنده ارتباط مستقیم دارد و دارای ۹ بخش بستری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.