در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شهرداری همدان میزبان ماشین‌سازی تبریز بود و توانست به پیروزی دست یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-شاگردان طلایی منش که در نیم فصل اول لیگ دسته یک کشور با ۱۱ تساوی رکورددار بود، پس از هفته‌ها توانست نیم فصل دوم این مسابقات را با برد شروع کنند.

نماینده همدان در مقابل تیم قعرنشین لیگ یک فوتبال کشور با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید تا با ۲۳ امتیاز همچنان تیم یازدهم جدول رده‌بندی این مسابقات باشد.

در نیمه نخست این دیدار نیما اسکندرزاده مهاجم جدید تیم شهرداری که چند روز قبل با این تیم قرارداد رسمی خود را منعقد کرد، در دقیقه ۲۵ گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

با شروع نیمه دوم آرمین طلایی منش توانست در دقیقه ۴۶ گل دوم تیمش را وارد دروازه ماشین‌سازی کند و بازی در ادامه دقایق برای رسیدن به گل توسط ۲ تیم ادامه یافت.

در دقیقه ۹۰ مسابقه نیز امیر شهیم آقای گل نیم فصل اول لیگ یک از تیم ماشین‌سازی تبریز از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند، اما مانع از برتری شهرداری نشد.

در ترکیب تیم شهرداری همدان محمد صابری زاده، ساسان جعفری کیا، امیرحسین پورقاسمی، امیرمحمد نسایی، مهدی خلج، حسین کاظمی، آرمین طلایی منش، پیمان حشمتی، محمد عباس تبار، محمد بیرانوند و نیما اسکندرزاده به میدان رفتند.

همچنین در تیم ماشین‌سازی تبریز فردین عابدینی، حبیب گردانی، امیر شاهسواری، آرمان رحمانی، اکبر خداداده، محمدرسول گودرزی، علیرضا جعفرپور، متین پارسا، میثم نامور، مهدی کاشفی و امیر شهیم وارد زمین شدند.

فرزاد منصوری به همراه همین نوربخش و ساسان مصری این دیدار را قضاوت کردند.

انتهای پیام/ج

 

برچسب ها: فوتبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار