مدیرکل تعزیرات استان خوزستان گفت: در حال حاضر مهم ترین تخلف، درج نشدن قیمت تولید روی محصولات در واحد های تولیدی استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - نعمت الله بیرانوندی در سفر به شهرستان هندیجان و بازدید از شرکت تولیدی محصولات کنجدی شرکت بسته بندی آبزیان نفیس کوثر این سخنان را اظهار کرد.

او گفت: نظارت بر طرح تحولی سازمان تعزیرات حکومتی از دلایل سفر به هندیجان بود که از ۲ واحد تولیدی در این شهرستان بازدید به عمل آمد.

آقای بیرانوندی هدف این سفر را شناسایی مسائل و مشکلاتی عنوان کرد که این واحد‌ها بر سر راه تولید دارند.

مدیرکل تعزیرات استان خوزستان می‌گوید: تکلیف قانونی است که واحد‌های تولید کننده، قیمت تولید محصولات خود را بر روی اجناس درج نمایند و دستگاه‌های نظارتی نیز موظف به نظارت بر این عملکرد واحد‌ها هستند.

این مقام مسئول از دستگاه‌های نظارتی شهرستان و مراجع نظارتی کل استان خواست در روز‌های پایانی سال به بازار نظارت داشته باشند و موارد مشکلات و تخلفات را در فرم‌های گزارش بازرسی منعکس کنند.

نعمت الله بیرانوندی این مسئله را از آن جهت مطرح کرد تا بازار پایان سال، آرام و باثبات باشد.

به گفته او از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا به حال ۲۶ هزار پرونده در حوزه کالا و خدمات قاچاق کالا_ ارز و بهداشت دارو و درمان به شعب تعزیرات حکومتی واصل شده که مورد رسیدگی و اجرای حکم قرار گرفته است.

در این بازدید دریایی سرپرست فرمانداری هندیجان ساجدی مدی حکومتی شهرستان اسکندری رئیس اداره صنعت معدن تجارت دکتررئیسی مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان مدیر کل تعزیرات حکومتی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.