مجید ترکان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان معتقد است شیوع ویروس کرونا بر عملکرد فنی آزادکاران در مسابقات قهرمانی کشور تاثیر گذاشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان - مجید ترکان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور گفت: ابتدا باید بگویم که میزبانی مسابقات خیلی خوب بود. مسئولان هیئت کشتی استان آذربایجان غربی در این مدت کوتاهی که زمان داشتند و به دلیل جا به جایی میزبانی از مشهد به ارومیه خیلی تلاش کردند تا مسابقات را به نحو احسن برگزار شود.

او در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: سطح کیفی مسابقات خیلی خوب بود. چون وضعیت کرونایی را در سال‌های گذشته داشتیم تاثیر مشهودی روی کشتی گیران داشت، اما آن‌ها سعی کردند با بهترین وضعیت بدنی به مسابقات بیایند مربیان سازنده هم زحمات خود را کشیده بودند و توانسته بودند این کشتی گیران را که سرمایه‌های ملی ما هستند را به مسابقات برسانند.

ترکان در خصوص سطح فنی مسابقات گفت: به سهم خودم انتظار جسارت بیشتری از این نوجوانان را داشتم البته به دلیل شرایط کرونایی حق داشتند که از لحاظ فنی مقداری ضعیف باشند. باید بیشتر کار کنیم، چون کشتی ایران را به واسطه‌ی اجرای فنون زیبا می‌شناسند نه بدنسازی مناسب و ما نیز باید به سمت این مهم حرکت کنیم.

ترکان با بیان اینکه در این مسابقات نفرات واقعی را انتخاب کردیم و حتی بین نفرات سوم مشترک دوباره مسابقه برگزار کردیم، گفت: با مدیر تیم‌های ملی نشست داشتیم و به زودی اولین اردوی آماده سازی خود را آغاز خواهیم کرد و نفرات اول تا سوم حتماً به این اردو دعوت می‌شوند، ضمن اینکه تعدادی از کشتی گیران مستعد را هم شناسایی کرده ایم که به اردو دعوت خواهند شد.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر روز‌های ۲۸ لغایت ۳۰ بهمن ماه در سالن شش هزار نفری الغدیر ارومیه برگزار شد و در پایان تیم استان مازندران با ۱۵۹ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های تهران و لرستان به ترتیب با ۱۱۲ و ۱۰۱ امتیاز دوم و سوم شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار