نویدکیا گفت: دلمان می‌خواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را به ما بدهند اما با شرایط فعلی فوتبالمان مشخص است این اتفاق رخ نمی‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان - محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از دیدار سپاهان برابر ذوب‌آهن گفت: دیدار سپاهان و ذوب‌آهن یکی از بهترین دربی‌های ایران است که هرسال برگزار می‌شود، همیشه جذاب بوده و امیدوارم فردا هم برای تماشاگران زیبا و لذت‌بخش باشد.

او گفت: باید واقع‌بینانه صحبت کرد، هر دو تیم نیازمند سه امتیاز این بازی هستند چرا که در جدول رده‌بندی لیگ هم تاثیرگذار خواهد بود. هر دو تیم با تمام وجود به زمین می‌آیند، سپاهان هفته گذشته بازی بی‌کیفیتی را ارائه کرد و باید فردا مقابل ذوب‌آهن امتیاز کامل را به‌دست آورد.

به گفته سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در فوتبال ناکامی رخ می‌دهد اما همیشگی نیست.

سپاهان در دیدار فردا یاسین سلمانی وحسن شوشتری را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

نویدکیا در رابطه با نیمکت‌های لرزان سپاهان و ذوب‌آهن و احتمال اخراج یکی از دو مربی می‌گوید: برای تیم سپاهان با نتیجه پایانی دیدار فردا اتفاق خاصی نخواهد افتاد، اما تیم ذوب‌آهن را نمی‌دانم.

به گفته او سپاهان هم دوست داشت میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را به‌جای عربستان بگیرد اما با شرایط فعلی قطعا به ایران میزبانی را نمی‌دهند؛ ضمن اینکه گروه سپاهان هم سخت است اما با بازیکنان باکیفیت از فوتبال ایران دفاع می‌کند.

نویدکیا می‌گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز اطلاعات تکمیلی از لیگ قهرمانان آسیا و برنامه بازی‌ها ارائه نکرده و آنان فقط می‌دانند که باید در عربستان به بازی بپردازند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید: می‌دانم شرایط برای هواداران خوب نبوده و آنان را درک می‌کنم، من هم مانند آنان سپاهان را دوست دارم و باید دست به دست هم دهیم تا برای تیم تلاش کنیم و وضعیت تیم بهبود بخشیده شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار