معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان پر مزیت و سرشار از قابلیت های جذب سرمایه گذار بوده و شرکت‌های اقتصادی وابسته به وزارت کار می‌توانند در توسعه این منطقه نقش آفرین باشند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - داود شهرکی  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل و سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: استان با برخورداری از ظرفیت‌های مناسب برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای، می تواند فرصتی برای ورود شرکت ها و مجموعه های اقتصادی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این خطه از کشور باشد.

او می گوید: هم‌اینک شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) وابسته به وزارت کار در طرح معدن طلا فعالیت می کند که می توان اینگونه فعالیت ها را برای ورود دیگر شرکت‌ها نمونه قرار داد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان  انتظار ما از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که خیل گسترده ای از جامعه هدف کشور با خدمات آن سر و کار دارند این است تا از ظرفیت های اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان به نحو مطلوب در راستای کمک به پیشرفت و توسعه این استان و کشور استفاده کند.

او گفت: مهرداد جهاندیده مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، از وی بعنوان فردی سالم صادق و پر تلاش نام برد   عملکرد این مسئول در دوران مسوولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جذب تسهیلات اشتغال مناسب و قابل تقدیر است.

شهرکی به انتصاب حامد آرامش بعنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم اشاره کرد و  گفت: شروع به کار بعد از دوران مدیران موفق، یک عزم جدی و تلاشی چند برابر را می طلبد تا ضمن استمرار آن موفقیت ها، راه برای گشایش توفیقات بیشتر فراهم شود.

او گفت: آرامش مورد اعتماد و حمایت استاندار و مسوولان استان قرار دارد و امیدواریم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز یاری گر وی در انجام وظایف و مسوولیت‌ها در سیستان و بلوچستان باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار