نمایش مرد میدان در چهارمین شب از یادواره ۴۶شهید بخش علامرودشت شهرستان لامرد اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  حسن تقی زاده دبیر یادواره شهدای بخش علامرودشت لامرد گفت: مراسم یادبود سردار دل‌ها سه شنبه شب با اجرای نمایش مرد میدان در اختتامیه یادواره شهدای علامرودشت برگزار شد.

او گفت: به منظور بزرگداشت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی این شخصیت ملی و فراملی و برافراشته نگاه داشتن پرچم او در دفاع از ارزش‌های اسلامی با در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی از سوی ستاد ملی کرونا، اقدامات و برنامه‌هایی با عنوان مرد میدان اجرا شد.

تقی زاده گفت: این مراسم با حضور جمعی از مسئولان محلی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران در شهر علامرودشت لامرد با نقش آفرینی ۲۵ نفر از بسیجیان بازیگر وگروه تئاتر فجر پایگاه شهید شیرودی غیب اللهی (نیروهای داعش، مدافعان حرم و خانواده عرب ) به کارگردانی مختار محمدی اجرا شد.

دبیر یادواره شهدای بخش علامرودشت لامرد گفت: بخشی از برنامه‌ها با محوریت ایثار و شهادت در فضای مجازی از قبیل روایت گری، طراحی، کتابخوانی، خاطره و عکس در این یادواره انجام شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عارف حاجی زاده
۲۱:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
احسنت بر دوستان غیب الهی با تئاتر زیبایشان و ممنون از کسانی که این تئاتر را برگزار کردند کارگردان آقای محمدی آقای حسن تقی زاده آقای مهدی شریفی...