اجرای مانور جهادی برق در آستانه شب عید

بیست و یکمین مانور جهادی سراسری برق امروز با هدف شناسایی و رفع کانون‌های خطر، تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود ایمنی و اصلاح شبکه در محدوده عملیاتی این شرکت اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز ضمن تاکید بر اهمیت مضاعف اقدامات پیشگیرانه در مقایسه با اقدامات اتفاقاتی و اهمیت بیشتر انجام اینگونه اقدامات بویژه قبل از ایام نوروز و ورود به فصل اوج مصرف گفت: مقاوم سازی شبکه، تعویض پایه‌های معیوب و آسیب دیده، اصلاح و بازآرایی شبکه‌های توزیع، ترمیم دریچه پایه‌ها و چراغ‌های روشنایی معابر و اصلاح کابل سرویس‌های مشترکین، بخشی از اقدامات مد نظر در این مانور بود.

او همچنین از جمع آوری اشیا اضافه بر روی شبکه منجمله بنر و تابلو‌های تبلیغاتی منصوبه بر روی پایه ها، آزادسازی محیط پایه‌ها با هدف صعود و فرود ایمن سیمبانان، بازسازی درب و نصب قفل و بست مناسب پست‌های زمینی و تابلو‌های زیر ترانس هوایی شالتر‌ها و جعبه‌های تقسیم در اثنای انجام این مانور خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: ۱۲۴ اکیپ عملیاتی در این مانور مشارکت داشتند و ۳۷۲ نفر از نیرو‌های عملیاتی در این مرحله از مانور جهادی، مشارکت داشتند.

او با اشاره به حضور ۱۲۴ خودروی سبک عملیاتی در این مرحله از مانور جهادی توزیع برق شیراز، گفت: تعداد ۲۵ بالابر و ۱۰ جرثقیل، به عنوان ماشین‌آلات عملیاتی سنگین در مانور استفاده شد.

سلاحی گفت: ۴۳ سرپرست اجرایی و ۳۹ ناظر نیز در این عملیات حضور داشتند و بر کم و کیف مانور جهادی نظارت داشتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار