مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: ۴ قلم کالای اساسی مورد نیاز شهروندان سمنانی با نرخ تنظیم بازار با خرید اینترنتی و تحویل رایگان عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - عباسپور گفت: مرغ منجمد، تخم‌مرغ، برنج و سیب‌زمینی جزو چهار قلم کالایی هستند که با نرخ تنظیم بازار به صورت خرید اینترنتی و تحویل رایگان در شهر سمنان عرضه می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان می گوید: تلاش می‌شود طی ۱۰ روز آینده خرید اینترنتی چهار قلم کالای اساسی به نرخ تنظیم بازار در شاهرود نیز فعال شود و خرید شفاف برای بهبود نظام توزیع کالا در این استان از اهداف راه‌اندازی سامانه بازرگام است.

عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده میوه شب عید نیز از طریق این سامانه عرضه خواهد شد، تا با کاهش اجتماع مردم برای خرید به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک شود

اکنون هرکیسه پنج کیلوگرمی برنج ایرانی با نرخ یک میلیون و ۸۵۰ هزار ریال، مرغ منجد به ازای هر یک کیلوگرم ۲۰۰ هزار ریال، سیب‌زمینی به قیمت ۸۰ هزار ریال وتخم مرغ یک شانه ۳۰ عددی به قیمت ۴۳هزار ریال در سامانه خرید اینترنتی عرضه و طبق قرار‌های انجام شده طی چند روز آینده امکان خرید اینترنتی گوشت گوساله با نرخ تنظیم بازار نیز فراهم می‌شود.

شهروندان سمنانی می‌توانند با مراجعه به درگاه خرید اینترنتی به آدرس semnan.bazargam.com چهار قلم کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند و به صورت رایگان در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

نتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.