با حضور مسئولان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد"افشین نارکی" به عنوان رئیس زندان مرکزی یاسوج معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - منصور بیژنی مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به مأموریت سازمان زندان ها گفت: حبس افراد نه به منظور تنبیه بلکه به عنوان ندامت از کردار مجرمانه و باز اجتماعی شدن آنان است.

او گفت: مهمترین مسؤلیت ما در نگهداری از زندانیان اصلاح و تربیت آنان  برای  بازگشت سعادتمندانه به جامعه هستند.

بیژنی شأن کارگزار  و کارمند و مسئول در نظام اسلامی را خدمت گزاری بی منت مردم به عنوان صاحبان انقلاب و ولی نعمتان دانست و گفت: در انجام وظایف و تکالیف با تمام وجود در خدمت مردم و گره گشایی از کار آنان بود.

مدیرکل زندان‌های استان گفت: اقدامات تربیتی یعنی ایجاد فضا و بستر مناسب جهت اصلاح و تربیت زندانیان از طریق انجام کارهای فرهنگی، هنری، آموزشی، ورزشی، روانشناختی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و … با بهره گیری از ظرفیت های موجود در راه  باز اجتماعی شدن زندانیان میسر خواهد شد و در این صورت می توان گفت که ما در انجام وظایف و تکالیف موفق بوده ایم.

او با شاره به اینکه  موفقیت و رسیدن اهداف سازمانی تعامل و همکاری با دیگر دستگاه ها بالاخص دستگاه قضایی است گفت:  زندان با همراهی و تعاول نزدیک به مراجع قضایی  می تواند به اهداف پیش بینی شده خود نائل گردد و زندان و دستگاه قضا دو عضو جدا ناشدنی بوده  که وابستگی نزدیکی به هم دارند لذا رئیس جدید زندان می باست با راهنمایی و ارشاد و تعامل با مراجع قضایی در رسیدن به اهداف سازمانی خود اهتمام افزون تری داشته باشد.

حسین جعفری معاون قضایی و اجرای احکام دادستان یاسوج مرکز استان نیز در این آئین  بر  تلاش در جهت بازپروری و  برنامه های اصلاحی زندانیان، توجه به مسائل دینی و اخلاقی با تأکید بر آموزش بیشتر آموزه های مذهبی برای زندانیان ،  موافقت با زندانیانی که صلاحیت استفاده از ارفاقات حقوقی دارند، تکریم و تعزیز مراجعین و خانواده های زندانیان و تلاش در تسریع در انجام کار تأکید کرد.

گفتنی است که در پایان از خدمات بیژن شجاعیان، رئیس قبلی زندان یاسوج تقدیر و  افشین نارکی به عنوان رئیس جدید زندان مرکزی یاسوج معرفی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.