فرمانده انتظامی بروجرد خبر داد؛

دستگیری باند سارقان اماکن دولتی در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: باند چهار نفره سارقان اماکن دولتی و ساختمان‌های اداری در این شهرستان توسط ماموران کلانتری ۱۴ بروجرد شناسایی و دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او گفت: در تحقیقات تخصصی و میدانی توسط پلیس سرنخ‌هایی از وقوع سرقت‌های مورد نظر از سوی یک باند چهار نفره به دست آمد که ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان مخفیانه این افراد را شناسایی و در هماهنگی با مرجع قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: افراد دستگیر شده با مشاهده دلایل موجود به ۶ فقره سرقت از اماکن دولتی از شامل آمپلی فایر، تلویزیون، بالابر، بلندگو، چاپگر، باند و همچنین فروش اموال سرقتی اعتراف کردند.
سرهنگ مهدوی کیا با اشاره به معرفی سارقان به دستگاه قضایی اضافه کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از اموال از عوامل زمینه ساز وقوع سرقت می‌شود، که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت بیش از بیش، توصیه‌های پلیسی را مورد توجه قرار دهند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.