وزیر کشور به منظور بررسی وضعیت اردوگاه اتباع خارجی نیاتک سیستان ظهر امروز از این مکان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل مربوط به آن قرار گرفت.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  سردار احمد وحیدی پس از استقبال استاندار و مسوولان سیستان و بلوچستان در فرودگاه زابل عازم اردوگاه اتباع خارجی نیاتک منطقه سیستان شد و از روند ساخت این اردوگاه بازدید کرد، وزیر کشور همچنین در این سفر به صورت هوایی و زمینی از سطح منطقه سیستان، مناطق مرزی استان و بازارچه‌های مشترک مرزی با کشورهای افغانستان و پاکستان بازدید خواهد کرد.

به گفته مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی سیستان و بلوچستان اردوگاه نیاتک با حمایت سازمان‌های بین‌الملل و این اداره کل برای اسکان و نگهداری موقت اتباع خارجی با ظرفیت هفت هزار نفر و اعتبار افزون‌بر هفت هزار میلیارد ریال در منطقه نیاتک در ۱۵ کیلومتری زابل به سمت دوست‌محمد مرکز شهرستان هیرمند در حال ساخت است.

منصور سعیدی گفت: اقامتگاه موقت نیاتک یکی از بزرگترین مراکز نگهداری اتباع خارجی است و هدف از ساخت مجموعه بزرگ یادشده، اسکان موقت و ساماندهی اتباع خارجی در زمان ایجاد بحران در کشور افغانستان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار