مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری ۲۸۱میلیارد ریالی برای اجرای ۵۵ پروژه مخابراتی در شهرستان سقز خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - آزاد حکمت گفت: ۵۵ پروژه مخابراتی در چهار حوزه شبکه کابل و فیبرنوری، انتقال، سوئیچ و شبکه ارتباطات سیار اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با تشریح اقدامات فنی و اجرای پروژه‌های مذکور در شهرستان سقز گفت: در شبکه ارتباطات سیار ۱۰ پروژه، در حوزه سوئیچ و سیستم‌های مخابراتی ۱۸ پروژه، حوزه شبکه کابل دو پروژه و در حوزه انتقال نیز ۲۵ پروژه به بهره برداری رسیده است.

به گفته او این پروژه‌ها شامل ایجاد مراکز جدید و حذف تجهیزات قدیمی، اجرای تکنولوژی‌های جدید تلفن همراه (۳G,۴G)، ایجاد سایت‌های جدید تلفن همراه، توسعه ADSL، اجرای فیبر دسترسی، نصب تجهیزات و CWDM است.

حکمت می گوید: پروژه‌های مذکور در نقاط شهری و روستایی شهرستان سقز به منظور توسعه و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی و تقویت سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مشتریانِ مخابراتی با سرمایه گذاری ۲۸۱ میلیارد ریال در قالب ۵۵ پروژه اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: بهره برداری از پروژه‌های مذکور شرایط استفاده مشتریان از خدمات و سرویس‌های مخابراتی را با کیفیت بالاتر فراهم کرده است.

او همچنین از افتتاح پروژه‌های در دست اقدام دیگر در این شهرستان درآینده نزدیک خبر داد و گفت: ایجاد و ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی و افزایش بهبود سطح کیفی محصولات مخابراتی همواره در رأس برنامه‌های اولویت دار مخابرات منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار